Гаранционни условия
Гаранционният срок на устройството / модула е посочен в гаранционната карта и започва да тече от датата на продажба / ремонт.
При проявяване на дефект в рамките на гаранционния период, моля обадете се на телефоните, посочени в оригиналната гаранционна карта. Дефектното устройство / модул следва да се транспортира директно до нас.
Условията за предоставяне на гаранция могат да варират и се определят от търговската политика на “avto-elektronchik.bg”. За допълнителна информация можете да се свържете на посоченият телефон.
1. ПРИЕМ В СЕРВИЗ
Дефектните устройства / модули, трябва да бъдат доставени до нас на посоченият адрес, с куриер или лично или да бъдат доставени в офис на куриерска фирма Еконт: Офис гр.София, Офис Еконт Бизнес Парк, ж.к Младост 4, бл.438
Лице за контакт: Владислав Викторов
Тел: 0886339978.
2. УСТАНОВЯВАНЕ НА ДЕФЕКТ
След получаването на устройството / модула в сервизния център, той се диагностицира от сервизнен специалист и се извършват необходимите действия за отстраняване на дефекта.
3. ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ГАРАНЦИЯТА
Мерките за изпълнение на гаранцията могат да бъдат:
- ремонт на устройтвото / модула;
- частична или цялостна замяна;
- възстановяване стойността на ремонта на устройтвото / модула, ако не е възможно друго решение;
Във всички изброени случаи срокът за изпълнение на гаранцията е един календарен месец.
4. ВРЪЩАНЕ НА УСТРОЙСТВОТО / МОДУЛА КЪМ КЛИЕНТА
След привеждането на устройството / модула в изправно състояние, той ще бъде изпратен обратно до адреса, посочен в заявката, по куриер или предаден лично на клиента, според неговото желание. Времето за доставка за България е 48 часа. Възможно е някои населени места да се обслужват по предварително фиксиран от куриера график, в тези случаи доставката може да бъде повече от 48 часа.
Гаранционният срок се удължава с времето на престоя на уреда в сервиза. Този интервал се счита от момента на постъпването в сервиза до привеждането на продукта в изправно състояние и изпращането му по куриер или уведомяването на клиента, че може да получи своята техника в съответния сервиз.
Не се счита за рекламация всякакъв вид хардуерна и софтуерна манипулация (настройване, тунинговане и промяна) на оригиналния софтуер и хардуер заложени от производителя.